Sandwich-ul lengendar 🥪🎊🌠

 Păi era o zi obijunuita de joi in care mofturile mele ma obligau sa imi încerc talentul de chef👩🏻‍🍳🥪

Asa m-am pus sa fac un snadwich dar nu orice sandwich ci unul special adica unu cu avicado 🥑,sălată 🥬,rosi🍅,cașcaval 🧀 , bacon 🥓 si neuitate-le măsline (nu am emoticon cu masline😕) a da o sa imi mulțumiți mai tarziu daca încercați să faceți sandwich-ul

Deci fac ce trebuie acolo spăl legumele le feliez pun bacon-ul alea alea si observ ca lipsesc măslinele 😥😣😖 așa că mă îmbrac si dau o fuga pana la magazinul de lângă unde observ ca mai era un borcan de măsline dar imi observ si inamicul (o bătrânică care se pare ca si ea vroia masline) dar cheful si orgoliul din mine nu m-ar fii lasat sa merg 🏃🏻‍♀️💨 la alt magazin asa ca am bagat o fuga dupa el si am mers sa il platesc 

După 10 min ajung acasa (yeyyy).Am terminat sandwich-ul ✌🏻😗 ERA PERFECTTTTTT 

Mersi ca mi-ai citit povestioara si sa te bucuri de rețeta ca nu am dat-o a prostu ❤🍨🍡🍭🍬🍭❤🍨❤




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

tema 20

m2 tema 16

myway part 2