myway part 2

 

                                           schita salii de clasa from the upper point of wiew

am  format o echipa de 3 in care se afla bogi 

                                                               laviniu 

                                                              and me and myself.



documentul este de 3000 px pe 2679 px  si rezolutie de 100

pentru a masura am folosit aplicatia measure (iphone)

pentru bancile din stanga si dreapta am folosit 200px pe 250 px 

bancile din mijloc am folosit 690px pe 260px 

scaunele sunt de 135 px

catedra fiind de 1000px pe 260px

am adaugat textura ca sa arate mai real 

ne-a durat 40 de minute folosind photoshop

bogi a facut masuraturile 

laviniu schita 

iar eu am scris blogul

links; laviniu


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

tema 20

m2 tema 16