tema dirigentie cu ce ma afecteaza carantina🤧😷

                        TEMA DIRIGENTIE 😀😀

😷 COVID-19😷
CAND a inceput acest virus mi s-a derutat programul cu totul 😪
De cand s-a detectat primul caz de covid19 am fost băgați în carantină până în mai 🗓 i-ar in acel timp am început să mă izolez de lume ,de familie de prieteni închizându-mă în mine 🤐☹😖
Nu mai ieșeam din camera,nu mai vorbeam cu familia si nu mai răspundem prietenilor la mesaje 
De învățat nu mai spun. Nu înțelegeam absolut nimic 🚫📝 profesori nu se adaptau la lumea virtuala 
De cand sa mai redus din restricții am mai reușit să mă mai reconectez cu toată lumea 
Dar programul meu e distrus imi pierd nopțile pe seriale si stau din ce in ce mai mult pe telefon devenind un zombi 🧟‍♀️
Urăsc sa port mască si stau departe de prieteni ‼‼‼‼

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

tema 20

m2 tema 16

myway part 2